{{ctrl.notification}}
best restaurants in Dubai

بهترین رستوران های دبی

دبی از توریستی شهرهای جهان و ثروتمند، که گردشگران زیادی را سالانه از سرتاسر دنیا جذب خود کرده است، این شهر توریستی و جذاب دارای جاذبه های گردشگری متنوع  و بسیار زیادی می باشد که می توانید لاکچری ترین تفریحات را در این شهر تجربه نمایید، دبی علاوه بر داشتن جاذبه های تفریحی متعدد دارای هتل ها، آسمان‌ خراش‌ ها و رستوران های لوکس و مراکز خرید بسیار زیادی می باشد، آس چارتر در این مقاله قصد دارد به معرفی بهترین رستوران های دبی بپرازد، رستوارن هایی لوکس و لاکچری با خوشمزه ترین غذاهای فرانسوی، آسیایی، مدیترانه‌ای، عربی و ایرانی که با هر نوع ذائقه غذایی که باشید می توانید در این رستوران ها غذای طبع میل خود را سفارش و نوش جان نمایید، دبی شهر با میلیون ها مسافر که بهترین رستوران‌ های بین المللی را در خود جای داده است، در ادامه با رستوران های دبی  بیشتر آشنا خواهید شد. آس چارتر بهترین مرجه ارائه دهنده بلیط هواپیما در مشهد می باشد.

رستوران La Petite Maison دبی

از بهترین رستوران های دبی می توان به رستوران La Petite Maison اشاره کرد، این رستوران لاکچری در مرکز مالی بین‌ المللی دبی واقع شده است و در آن بهترین سر آشپزهای درجه یک قرار دارند، در رستوران La Petite Maison از بی نظیرترین مواد با کیفیت برای تهیه غذا استفاده می شود و بهترین غذاهای مدیترانه‌ ای در این رستوران طبخ می شود، از بیشترین محصولات محلی که در این رستوران زیاد از آن ها استفاده می شود می توان به کنگر فرنگی، کدو سبز، لیمو، زیتون، گوجه ‌فرنگی، فلفل اشاره کرد، غذاهای دریایی، گوشت و ماکارونی تازه از خوشمزه ترین غذاهای این رستوران می باشد.

رستوران  Tomo  دبی

Tomo از رستوران های شیک و جذاب چینی در دبی می باشد، این رستوران یکی از بهترین رستوران های بین المللی که خوشمزه ترین غذاهای چینی را می توانید در آن سرو نمایید، رستوران   Tomo   دارای زیباترین و دل ‌انگیزترین چشم ‌انداز می باشد و بهترین آشپزهای خبره ژاپنی در این رستوران فعالیت دارند، Tomo   در زبان ژاپنی به معنی دوست دیرینه می باشد، غذاهای اصیل  ژاپنی نظیر سوشی رول شده با دست، سوشی نیگیری و ساشیمی را که جزو بهترین و خوشمزه ترین غذاهای این رستوران می باشد را می توانید در این رستوران تست نمایید. رستوران  Tomo  در خیابان شیخ رشید، خروجی ۵۶ واقع شده است.

رستوران Teatro تئاتر شبانه دبی

از محبوب ‌ترین رستوران های بین ‌المللی دبی می توان به Teatro تئاتر شبانه دبی اشاره کرد، جالب است بدانید شما می توانید در سالن تئاتر بنشینید و در حال دیدن نمایش غذایی خوشمزه ای را نیز سفارش داده و نوش جان کنید، رستوران  Teatro تئاتر شبانه دبی در سال ۲۰۰۱ افتتاح شده است، این رستوران دارای بهترین پرسنل و بهترین آشپزهای درجه یک بین ‌المللی می باشد و در آن بهترین غذاهای تایلندی، چینی، ژاپنی، هندی و ایتالیایی همچون: سوشی ماهی تن، میگو واسابی، بشقاب آسیایی، برنج ویتنامی، پیتزا سالمون طبخ و سرو می شود، که از بهترین غذاهای این رستوران بشمار می رود. رستوران  Teatro تئاتر شبانه دبی تا کنون توانسته چند جایزه مهم بین ‌المللی را از آن خود کند. رستوران  Teatro دارای طراحی داخلی زیبا و فضای دراماتیکی می باشد که می توانید تجربه منحصربفردی را در آن تجربه نمایید. رستوران  Teatro تئاتر شبانه دبی در خیابان شیخ زائد قرار دارد.

رستوران  Al Mahara نگین برج العرب

رستوران  Al Mahara از لاکچری ترین رستوران های دبی که در برج العرب لوکس ‌ترین هتل دنیا می باشد قرار دارد، رستوران  Al Mahara  در زیر آب قرار دارد که می توانید در هنگام سرو غذا موجودات زیبای زیر آب را هم ببنید و از دیدن آن ها لذت ببرید، رستوران  Al Mahara دارای خوشمزه ترین غذاهای دریایی می باشد که از معروف ترین غذاهای آن می توان به خاویار و صدف اشاره کرد، رستوران  Al Mahara توسط یکی از بهترین سرآشپزان بریتانیایی به نام Nathan Outlaw اداره می شود وی همچنین دارای چهار رستوارن لوکس در بریتانیا می باشد.

رستوران Leonardo دبی

از زیباترین و مدرن ترین رستوران های دیگر در دبی رستوران Leonardo هنر مدرن ایتالیایی می باشد، این رستوران دارای طراحی بسیار جذابی می باشد که انگار در تاریخ سفر کرده اید و در طراحی این رستوران از لئوناردو داوینچی الهام گرفته شده است، در این رستوران غذاهای توسکانی با طعمی بی نظیر طبخ می شود و بهترین سر آشپزها و پرسنل را دارد و همچنین از بهترین مواد با کیفیت و درجه یک در طبخ غذاهای این رستوران استفاده می شود، رستوران Leonardo دارای منوی خوشمزه ای از غذاهای مانند: انواع پاستاهای لذیذ ایتالیایی، سوپ، سالادهای مخصوص می باشد. رستوران Leonardo در خیابان المطلعی دبی قرار دارد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما تهران دبی را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

رستوران   BB Social Dining دبی

رستوران   BB Social Dining از دیگر رستوران های دبی می باشد، این رستوران دارای سه طبقه است که در هر طبقه از آن می توانید غذاهای متنوعی را سفارش دهید، رستوران   BB Social Dining از دیدن ی ‌ترین جاهای دبی که تم غذایی منحصر به فردی دارد و منویی از لذیذ ترین غذاهای گوشتی و گیاهی همچون اردک سرخ شده، مرغ‌ه ای بی بی ‌کیو، انواع سالاد، غذاهای گوشتی، لقمه‌های مخصوص گیاهی، دسر و نوشیدنی ‌های خوش طعم و گوارایی را نوش جان کنید، رستوران   BB Social Dining برای هر ذائقه‌ ای و هر سلیقه ای سفارش می پذیرد و غذاهایی با طعم اصیل شرقی را نیز می توانید در این رستوران سرو نمایید. رستوران   BB Social Dining در دبی اینترنشنال فایننشال سنتر شهر دبی واقع شده است.

رستوران Seafire Steakhouse نیویورک در دبی

Seafire Steakhouse نیویورک از دیگر رستوران های لاکچری دبی بشمار می رود، رستوران Seafire Steakhouse دارای طراحی زیبا و جذابی به‌ سبک رستوران‌ های نیویورک می باشد و دارای محیطی برای دورهمی‌ های کوچک و بزرگ است، این رستوران شیک و مدرن دارای خوشمزه ترین منوی غذایی می باشد و شما می توانید لذیذ ترین استیک ها را در این رستوران تجربه کنید، برای تهیه این استیک های خوشمزه گوشت آن از استرالیا تهیه می شود. رستوران Seafire Steakhouse در منطقه جمیرا، در هتل آتلانتیس پالم واقع شده است.

 

date_range دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 remove_red_eye 64 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0