{{ctrl.notification}}
Golden Plus Hotel restaurants in Mashhad

رستوران های هتل گلدن پلاس مشهد

شهر مقدس مشهد از توریستی ترین شهرهای ایران که دارای جاذبه های گردشگری و توریستی فراوانی می باشد، سالانه بیش از چندین هزار گردشگر از داخل و خارج از کشور به شهر مشهد وارد می شوند، این شهر بخاطر توریستی بودن و میزان بالای گردشگر دارای امکانات رفاهی بی نظیر و فوق العاده ای می باشد، یکی از این امکانات هتل ها می باشند، مشهد دارای هتل ها، مهمان سراها، سوئیت های بسیار زیادی می باشد، یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره در مشهد هتل گلدن پلاس  یا همان قصر طلایی می باشد، در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی یکی از این جاذبه‌ ها رستوران ‌های این هتل لاکچری بپردازد، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

معرفی هتل گلدن پلاس مشهد

هتل گلدن پالاس مشهد از هتل‎‌ های پنج ستاره مشهد که در در خیابان امام رضا نزدیک ‌ترین مسیر به حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد، هتل گلدن پالاس مشهد در سال 1356 در مشهد ساخته و افتتاح شد. هتل گلدن پالاس مشهد استاندارد و بی ‌نظیر که دارای افتخارات فراوانی در صنعت هتلداری ایران و جهان می باشد و تا کنون جایزه‌ های زیادی در دهه 90 شده است، همچنین در سال ‌های 1396، 1398 و 1399 موفق به کسب تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌ کنندگان شده است. هتل بین ‌المللی گلدن پلاس مشهد دارای معماری و ظاهر بسیار شیک و دکوراسیون داخلی هتل و اتاق ‌ها نیز بسیار باشکوه است. و امکانات تفریحی و رفاهی بی نظیر و منحصر بفردی می باشد، رستوران ‌ها و کافی‌ شاپ‌ های هتل گدن پلاس مشهد از جذاب ترین بخش های این هتل می باشد، در ادامه با بهترین رستوران ‌ها و کافی ‌شاپ‌ها، غذا و نوشیدنی های خاص هتل گلدن پلاس مشهد آشنا خواهید شد.

معرفی رستوران‌ های هتل گلدن پالاس مشهد

هتل پنج ستاره گلدن پالاس مشهد یک هتل بین ‌المللی که دارای کیفیت بالای غذایی می باشد، رستوران های هتل گلدن پلاس مشهد دارای غذای سنتی ایرانی و فرنگی با بالاترین کیفیت و بالاترین تنوع از انواع سالادها، دسرها و پیش‌ غذاها و و نوشیدنی ‌ها می باشد. هتل بین ‌المللی قصر همچنین دارای یک رستوران دریایی و یک رستوران سنتی ایرانی به اسم چای ‌خانه سنتی و لمکده رز نیز می باشد که به صورت 24 ساعته باز و فعال هستند.

رستوران ضیافت

رستوران ضیافت بزرگ‌ ترین سالن صبحانه‌ خوری در مشهد که در هتل بین ‌المللی قصر واقع شده است و اولین رستوران برای در صرف صبحانه در مشهد می باشد، رستوران ضیافت متنوع ‌ترین منوی تاریخ مشهد را به خود اختصاص داده که در آن انواع صبحانه‌ ها سرو می شود، عطر و طعم صبحانه‌ های رستوران ضیافت بی ‌شک تجربه ای بی نظیر برای شما خواهد بود، رستوران ضیافت در طبقه منفی ۱ هتل بین ‌المللی گلدن پلاس مشهد قرار گرفته و از ۷ تا ۱۰ صبح میزبان مشتریان خود می باشد و این رستوران برای عموم نیز خدمت رسانی دارد و فقط مختص مسافران هتل نمی باشد، ظرفیت رستوران ضیافت حدود ۵۰۰ نفر می باشد.

رستوران ایرانی ترنم

از دیگر رستوران های هتل گلدن پلاس مشهد رستوران ایرانی ترنم می باشد، این رستوران از بهترین رستوران های هتل گلدن پلاس می باشد، این رستوران دارای فضا و دکوراسیونی زیبا با یک چیدمان داخلی بی نظیر و تزئینات منحصربفردی می باشد، رستوران ایرانی ترنم از بزرگترین رستوران ها در هتل گلدن پلاس قصر می باشد که حدود ۶۰۰ نفر ظرفیت دارد، دارای میزهای ۲، ۴، ۶، ۸، ۱۲ و حتی ۳۰ نفره می باشد، که می توانید برای مهما‌نی‌ های بزرگ خود در ای رستوران میز رزرو کنید. جالب است بدانید علاوه بر ظرفیت ‌های متفاوت این رستوران حریم شخصی نیز بین میزها فراهم شد است که می توانید به راحتی و بدون مزاحمت برای میزهای کناری بحث‌های خانوادگی و خصوصی خود را انجام دهید.

 در رستوران ترنم هتل گلدن پلاس قصر منوی بی نظیری از خوشمزه ترین غذاها مانند: انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی، غذاهای محلی و حتی غذاهای خانگی به همراه پیش ‌غذای کامل مانند: انواع میوه، سالاد و دسر وجود دارد، رستوران ترنم در طبقه اول هتل گلدن پلاس قصر قرار دارد و از ساعت ۱۲ تا ۲۴ به مشتریان خود خدمات می دهد.

رستوران سنتی ترمه

در هتل گلدن پلاس قصر یک رستوران سنتی ایرانی قرار دارد بنام رستوران ترمه که دارای فضا و دکوراسیون سنتی جذابی می باشد، در طراحی این رستوران دیوارها و سقف را با آجرهای کرم و تزیینات آبی رنگ طراحی شده اند و میزهایی با طرح‌ های اصیل قدیمی در آن قرار گرفته است، پنجره‌ های ارسی و رومیزی‌ های ترمه و ظروف میناکاری از المان‌های سنتی ایرانی در این رستوران می باشد که فضای بسیار جذابی را به وجود آورده است، رستوران سنتی ترمه از دنج ‌ترین رستوران ‌ها و کافی‌ شاپ ‌های هتل گلدن پلاس مشهد که در طبقه دوم هتل قرار گرفته علاوه بر طراحی سنتی و زیبای این رستوران، کارکنان آن نیز لباس های قدیمی به تن دارند و ظروف قدیمی مسی که غذا در آن سرو می شود و در کنار یک موسیقی لذت بخش سنتی ایرانی فضای بسیار دلنشین که حال‌ وهوای قدیم را دارد را برایتان خاطره ساز می کند. رستوران سنتی ترمه دارای منوی متنوعی از غذاهای سنتی و خانگی می باشد که در کنار آن انواع چاشنی ‌های خانگی و سالادها نیز سرو می شود. ظرفیت رستوران ترمه حدود 100 نفر می باشد و از ساعت 12 تا 24 در خدمت مشتریان خود می باشد.

کافه رستوران فرانسیسکو

کافه رستوران فرانسیسکو هتل گلدن پلاس مشهد یکی از رستوران های فرنگی در هتل می باشد، کافه رستوران فرانسیسکو دارای طراحی فوق العاده و نورپردازی بی نظیری می باشد و دارای فضای داخلی و روبازی می باشد، کافه رستوران فرانسیسکو دارای پرسنل حرفه ای و منوی لذیذی از انواع غذاهای بین المللی و و جذاب ایتالیایی می باشد، کافه رستوران فرانسیسکو حدود ۷۰ نفر ظرفیت دارد و در طبقه بالای هتل گلدن پلاس قرار دارد ساعت کاری این رستوران از ۱۶ تا ۲۴ می باشد. با تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

 

رستوران تابستانی بارگاه

از دیگر رستوران های هتل گلدن پلاس مشهد رستوران تابستانی بارگاه می باشد، این رستوران دارای فضای باز و طراحی فوق العاده زیبایی می باشد، رستوران تابستانی بارگاه در طبقه دوم قرار گرفته و دارای منویی متنوع مناسب با ذائقه و سلیقه ‌ای را دارد، در این رستوران انواع غذاهای سنتی و نوشیدنی‌های سرد سرو می شود. رستوران بارگاه هتل گلدن پلاس مشهد حال ‌وهوای متفاوتی دارد و منظره ی زیبایی از حرم مطهر می باشد، رستوران تابستانی بارگاه حدود ۶۰ نفر ظرفیت دارد و از ساعت ۲۰ تا ۲۴ شب آماده خدمت رسانی به مسافران و مشتریان خود می باشد.

 

date_range پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 remove_red_eye 51 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0