{{ctrl.notification}}
Buenos Aires tourist attractions

جاذبه های گردشگری بوینوس آیرس

بوینوس آیرس از شهرهای توریستی در کشور آرژانتین، که دارای وسعتی کوچک ولی پر از پویایی و جنب و جوش و تنوعی از جاذبه‌ های طبیعی و گردشگری، بوینوس آیرس یک شهر توریستی که پایتخت سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور آرژانتین می باشد، بوینوس آیرس یک شهر تاریخی که قدیمی ترین بناها و ساختمان‌های زیبای قرن نوزدهمی، عمارت ‌ها، موزه ‌ها و بازارهای جذابی را در خود جای داده است، آس چارتر در این مقاله به معرفی جاذبه های گردشگری بوینوس آیرس می پردازد، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در مشهد می باشد.

بندر میوه بوینوس آیرس

از جاذبه های گردشگری در بوینوس آیرس بندر میوه می باشد، این بندر زیبا و دیدنی در گذشته مرکز اصلی میوه و سبزیجات بوده و امروزه به یک بازار صنایع دستی تبدیل شده است، این بازار جذاب و دیدنی صنایع دستی هنرمندان محلی شهر بوینوس آیرس را به نمایش گذاشته و به فروش می رساند شما می توانید به عنوان سوغات از این صنایع دستی خرید نمایید.

بازار سن تلمو بوینوس آیرس

از دیگر دیدنی های در بوینوس آیرس بازار سن تلمو می باشد، در این بازار می توانید هر آنچه که نیاز دارید با بهترین کیفیت تهیه نمایید، از معروف ترین سوغاتی هایی که از بازار سن تلمو می توانید تهیه نمایید، سوغات ‌هایی نظیر نقره، نقاشی و مجسمه است، قیمت های این بازار بسیار مقرون به صرفه است، از بهترین روزهایی که می توانید به این بازار بروید روزهای یکشنبه می باشد در این روز اکثر هنرمندان، نوازندگان به این بازار می آیند و به اجرا‌های مختلف خیابانی می پردازند.

گورستان رکلتا بوینوس آیرس

گورستان رکلتا از تاریخی ترین جاهای دیدنی در بوینوس آیرس می باشد، گورستان رکلتا مکانی برای تفریح نیست اما بخاطر زیبایی و جذابیت این گورستان به یکی از جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی بوئنوس آیرس تبدیل شده است، در این گورستان تاریخی افرادی همچون اوا پرون و خانواده‌ پاز دفن شده‌ اند.

موزه اویتا بوینوس آیرس

موزه اویتا بوینوس آیرس از دیدنی ترین موزه های تاریخی در این شهر می باشد، موزه اویتا بوینوس آیرس در میان مردم این شهر بسیار محبوب و دوست داشتنی است در موزه اویتا آثار و زندگی نامه و دوران بازیگری و مرگ از اوا پرون بانوی اول آرژانتین بازیگر معروف آرژانتینی به نمایش گذاشته شده است.

باغ‌ جانور شناسی بوینوس آیرس

باغ‌ جانور شناسی از دیگر دیدنی های در شهر بوینوس آیرس می باشد، باغ جانورشناسی بوینوس آیرس دارای ۱۸۲۰۰۰ مترمربع می باشد، و در آن حیوانات بومی نظیر خرس‌ های قطبی، فلامینگو‌ها و ببر‌ها زندگی می کنند.

موزه تاریخ ملی بوینوس آیرس

موزه‌ ی تاریخ ملی در بوینس آیرس از دیدنی ترین جاذبه های این شهر بشمار می رود، ساختمان موزه‌ ی تاریخ ملی در گذشته محل زندگی خانواده‌ لزاما بوده و در داخل موزه آثاری از جنگ استقلال آرژانتین از اسپانیا که مربوط به سال ‌های ۱۸۱۰ تا ۱۸۱۸ و همچنین انقلاب آرژانتین که به سال ۱۸۱۰ باز می گردد به نمایش گذاشته شده است، بیشتر آثار موجود در این موزه به سال ۱۵۰۰ تا ۱۹۰۰ میلادی بر می گردد.

ساختمان سیرکوله میلیتار بوینوس آیرس

ازدیگر دیدنی های در شهر بوینس آیرس ساختمان سیرکوله میلیتار می باشد، این ساختمان که به قصر پاز معروف است متعلق به خاندان ثروتمند پاز بوده، ساختمان سیرکوله میلیتار دارای معماری بی نظیر سبک فرانسوی می باشد و در بعضی از اتاق ‌ها به سبک معماری تئودور ساخته شده اند، ساختمان سیرکوله میلیتار از دیدنی ترین بناهای شهر بوینس آیرس می باشد.

جزایر فالکند بوینوس آیرس

جزایر فالکند بوینوس آیرس از دیگر جاذبه های دیدنی در این شهر می باشد که یادگاری از جنگ بریتانیای کبیر می باشد، که تحت سلطه و دیکتاتوری لئوپولدو گالتیری بوده و در سال ۱۹۸۲ آرژانتین درگیر جنگ با بریتانیای کبیر شده است.

کاخ سرخ بوینوس آیرس

کاخی زیبا و دیدنی در شهر بوینوس آیرس که از بناهای تاریخی در این شهر بشمار می رود و دارای معماری بی نظیر و منحصربفردی می باشد، کاخ سرخ نقش مهمی در تاریخ آرژانتین داشته در این کاخ مدونا قانون حمایت از کارگران را توسط بانوی اول آرژانتین اوا پرون مطرح و وضع کردند.

نمایشگاه گاو باز‌ها بوینوس آیرس

از جذاب ترین دیدنی های پرطرفدار در بوینوس آیرس نمایشگاه گاو باز‌ها می باشد که در هر هفته روزهای یکشنبه برگزار می ‌شود، این نمایش جذاب در کنار اجرای موسیقی زنده و سرو غذا‌های خوشمزه آرژآنتینی بسیار دلچسب می باشد.

قصر بارولو بوینوس آیرس

قصر بارولو بوئنوس آیرس با معماری فوق ‌العاده زیبا از جذاب ترین ساختمان های این شهر می باشد، در سفر به این شهر از قصر بارولو حتما دیدن نمایید، این قصر باشکوه دارای تاریخ و قدمت طولانی می باشد.

پارک تمکین بوینوس آیرس

پارک تمکین بوینوس آیرس از دیگر دیدنی های جذاب در این شهر می باشد، پارک تمکین در فاصله‌ کمی از شهر بوینوس آیرس قرار دارد و در آن گونه‌ های مختلف و زیادی از حیوانات که از آفریقا، آسیا و آمریکای جنوبی می باشد به نمایش گذاشته شده است.

محیط زیست مرکزی بوینوس آیرس

از جالب ترین و دیدنی ترین جاذبه های بوینوس آیرس محیط زیست مرکزی می باشد، این مکان حدود ۳۶۰۰۰۰۰ مترمربع مساحت دارد و جالب است بدانید در گذشته این مکان محل نگهداری زباله ها بوده، این پارک در روزهای دوشنبه‌ تعطیل می باشد، از تفریحات در این پارک می توان به پیاده ‌روی، دویدن، دوچرخه سواری و تماشای پرندگان اشاره کرد. ورودی این پارک کاملا رایگان است. با تهیه بلیط هواپیما تهران بوئنوس آیروس از سایت آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

کاخ کنگره بوینوس آیرس

ازدیگر بناهای تاریخی و دیدنی در بوینوس آیرس کاخ کنگره می باشد، این بنای باشکوه در اواخر دهه ۱۹۰۰ ساخته شده و دومین مرکز مهم سیاسی کشور آرژانتین بشمار می رود، کاخ کنگره دارای طراحی و معماری باشکوه و زیبایی می باشد و دارای نمای از سنگ های خاکستری و به شکل برجسته می باشد، کاخ کنگره بعنوان نمادی در شهر بوینس آیرس است.

date_range سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 remove_red_eye 81 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0